Dani’s DHEALTHSTORE FULL BODY DETOX Review!!!

0 Danis DHEALTHSTORE FULL BODY DETOX Review!!!My personal review and experience with the FULL BODY DETOX from Dhealthstore.com. Also a few quick tips on day-to-day eating habits, routine food purchases, exercise etc. Cheers to healthy living! icon smile Danis DHEALTHSTORE FULL BODY DETOX Review!!!

Duration : 0:22:33


4 Responses to “Dani’s DHEALTHSTORE FULL BODY DETOX Review!!!”

  • MissDaniBaby911 says:

    AWWW THANK YOU! …
    AWWW THANK YOU! BUT NO NEED FOR THE GUILT SWEETIE, AT LEAST MY TEAM WON! LOL :-) SHOOT, EVERYBODY DESERVED SOME GOOD CHOW AFTER THAT NAIL-BITER GAME! SOOO WISH I WAS THERE! HAVENT BEEN TO NOLA YET!! :BUT I HEARD THE AFTER GAME PARTIES ARE FUN, LOTS OF THINGS TO DO DOWN THERE. THE ESSENCE FESTIVAL IS A GOOD TIME TOO….

  • LoveConquersPride11 says:

    Good Info, Nice …
    Good Info, Nice Presentation as always…Got me feeling so Guilty after a Post Superbowl Slump Ugh!!!… Got a way to go, not totally sold on all the “kits” out there , Nothing Good ol Prune Juice wouldnt do!! NICE VID though, Favorited!

  • MissDaniBaby911 says:

    GIRLLLLL, I TOTALLY …
    GIRLLLLL, I TOTALLY FEEL YOU! I KNOW HOW CERTAIN HOLIDAYS CAN GET AND MOST OF US ENJOY GOOD FOOD ON HAPPY/SOCIAL OCCASIONS. THERE’S NO HARM IN ENJOYING GOOD EATS THO, JUST IN MODERATION! THIS PROGRAM IS GREAT 2 FLUSH UR SYSTEM OUT AND START ANEW! I’M CURRENTLY IN THE PROCESS OF GOING VEGETARIAN, SO I HV TO BE EXTRA CAREFUL…BUT CHILD I’ONO ‘BOUT GIVING UP MY LAYS! LOL

    THX 4 WATCHING, LET ME KNOW IF U DO THE PROGRAM AND GOOD LUCK!! :-)

  • Grace Zabena says:

    I need to do …
    I need to do something…I got off track during the holidays and been eating a bunch of garbage..I usually do pretty good about not eating too much garbage, but I been thrown off…thanks for sharing.

Leave a Reply